SPEEDWAY LIGA 2015

Internetowy Menadżer Żużlowy

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-02-01 17:53:36

sebas04
Bydgoszcz
Dołączył: 2015-01-24
Liczba postów: 106
Windows 7Chrome 40.0.2214.93

REGULAMIN - ZASADY GRY

Speedway Meeting to komputerowa symulacja zawodów żużlowych, przeznaczona dla zagorzałych fanów speedwaya. Działa ona inaczej niż inne gry żużlowe, gdyż tu do rozegrania zawodów żużlowych potrzebujemy jedynie nazwisk zawodników i ich KSM-ów. Resztę robi komputer, gracz może jedynie zmieniać zawodników i nominować ich do biegów.

ZASADY OGÓLNE:

Mecze będą rozgrywane na facebooku poprzez konferencję.

Podczas meczu gracze zobowiązani są zachowywać się kulturalnie. Nie wolno używać słów powszechnie uznanych za wulgarne.

NIE WOLNO wyrażać się niepochlebnie o swoim przeciwnik lub jego zespole.
Jeżeli gracz nie dostosuje się do tych zasad sędzia meczu ma prawo ukarać gracza rozsądną kara finansowa nałożoną na jego klub
Gdy to nie zdyscyplinuje gracza i nadal będzie zachowywał się w sposób nierozsądny sędzia meczu ma prawo rozegrania meczu bez gracza.


Mecze będą rozgrywane programem z 2010 roku. Z numerami 6 i 7 w składach drużyn na mecz muszą się znajdować juniorzy. Z numerem 7 może być obcokrajowiec.
Zawodnik z numerem 6 w całym meczu musi pojechać dwa biegi, w pozostałych może być zastępowany, ale tylko przez juniora.

nr.1> 5 startów + rezerwa taktyczna + zastępstwo zawodnika
nr.2> 5 startów + rezerwa taktyczna + zastępstwo zawodnika
nr.3> 5 startów + rezerwa taktyczna + zastępstwo zawodnika
nr.4> 5 startów + rezerwa taktyczna + zastępstwo zawodnika
nr.5> 5 startów + rezerwa taktyczna + zastępstwo zawodnika
nr.6> 5 startów + rezerwa taktyczna + zastępstwo zawodnika od trzeciego startu może być zastępowany przez drugiego juniora
nr.7> 1 start + 4x rezerwa zwykła + rezerwa taktyczna + zastępstwo zawodnika.


W kadrach drużyn może się znajdować maksymalnie 12 zawodników, w tym koniecznie 4 juniorów.
Zawodników zagranicznych w kadrze może się znajdować maksymalnie 4 w tym jeden junior.

1 - obcokrajowiec
2 - obcokrajowiec
3 - obcokrajowiec
4 - obcokrajowiec junior
5 - senior polski
6 - senior polski
7 - senior polski
8 - senior polski
9 - senior polski
10 - junior polski
11 - junior polski
12 - junior polski

Łączne ksm zespołu w meczu nie może przekraczać 46,00 punktów

OBCOKRAJOWCY

Kwoty jakie płacą kluby za sprowadzenie obcokrajowców na mecz zależą od ksmu zawodników:

ksm > stawka

11-12 > 15,000
10-11 > 12,000
9-10 > 9,000
8- 9 > 8,000
7- 8 > 6,000
6- 7 > 4,500
5- 6 > 3,500
4- 5 > 2,000
3- 4 > 1,500
2- 3 > 1,000

Kwoty płacone zawodnikom za zdobyty punkt:

Ksm****kwota

12-----1500
11-----1200
10-----1000
09------800
08------700
07------600
06------550
05------500
04------450
03------350
02------300

Menadżer może przed rozpoczęciem rozgrywek dwóm POLSKIM zawodnikom zwiększyć stawkę za punkt co podwyższa ksm:

500 zł więcej za punkt podwyższa ksm zawodnika o 0,2 pkt.
1000 zł więcej za punkt podwyższa ksm zawodnika o 0,3 pkt.

PLAY - OFF

Do fazy play-off kwalifikuje się 6 najlepszych zespołów. Dwumecze są rozgrywane w zestawieniu 1-6, 2-5, 3-4. Następnie 1-4, 2-3 > półfinały i finały.

SPREPAROWANIE TORU

W ciągu całego sezonu możliwe jest dwukrotne spreparowanie toru. Koszt wynosi 200,000 a ksm każdego z zawodników zwiększane jest o 0,2ksm.

FINANSE

Klub startuje z budżetem 5,000,000

Za mecz u siebie drużyna otrzymuje 60,000 (100,000 za wygrany), odliczane są wydatki na ocokrajowców oraz za punkty.

Za mecz wyjazdowy drużyna otrzymuje 50,000 (70,000 za wygrany). Odliczane są wydatki na obcokrajowców oraz za punkty.

TRANSFERY

Zawodnicy są kupowani do klubów z listy transferowej w formie licytacji pomiędzy zaintersowanymi graczami/klubami. Cena wywoławcza jest zależna od współczynnika ksm danego zawodnika.

TRANSFERY KLUBOWE

Transfery między klubami można przeprowadzać cały sezon zapisując końcowy rezultat ustaleń na forum. Kwota za transfer zawodnika nie może być jednak mniejsza niż ta, która jest przypisana do danej wysokości współczynnika ksm.

UWAGA!!!! ZAWODNIK, KTÓRY PRZESZEDŁ DO INNEGO KLUBU NA ZASADZIE SPRZEDAŻY LUB WYPOŻYCZENIA NIE MOŻE ZMIENIC BARW KLUBOWYCH DO KOŃCA SEZONU.

Obcokrajowców można jedynie wypożyczać między klubami, nie można ich sprzedawać.

ZASTĘPSTWO ZAWODNIKA

Zastępstwo zawodnika jest możliwe za trzech najlepszych zawodników zespołu/ksm.

KONTUZJE ZAWODNIKÓW

Kontuzje zawodników obowiązują przez 14 dni od zakończenia rundy w której zawodnik został kontuzjowany. Istnieje możliwosc wysłania zawodnika na  leczenie i skrócenia kontuzji o jeden tydzień. Koszt wynosi 50,000 i ponosi go klub w którym dany zawodnik startuje.
Z zawodów nieligowych kontuzje obowiązują 7 dni i nie ma możliwości leczenia zawodników.
Kontuzje z wszystkich turniejów oraz zawodów juniorskich oraz towarzyskich obowiązują do końca danych zawodów.

Zawodnik po kontuzji traci 0,1 ksm.

Trzecia kontuzja w sezonie jest kontuzją obowiązującą do końca sezonu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Oczywiście wszystkie kwestie sporne pomiędzy graczami nadal rozwiązuję ja przy zastosowaniu zasady "sprawiedliwości społecznej".

W razie pytań oraz wątpliwości proszę pisać na https://www.facebook.com/sebastian.grochowalski.9

Zastrzegam sobie też prawo do uzupełniania regulaminu w trakcie sezonu o sprawy, które mi umknęły a są związane z grą.

Nowe pomysły do gry będą wprowadzone po przeprowadzeniu ankiety wśród graczy i pozyskania dla nich większości bezwzględnej.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
hptp - najlepszy-zespol-muzyczny - muzykaklasyczna - presentrpg - wkl321warszawa